fredag 17 juni 2011

Ecláirer med kolavaniljfyllning och blå jordgubbsmazariner

Blogspot har krånglat i två dagar nu, typiskt då man har nya uppdateringar att göra..:/ hur som haver bakade jag till sambons jobb igår och vill göra nåt lite roligare :) har aldrig testat eclairer förut trots att det ju ser så gott ut. Och kan ju säga att så svårt var det heller inte :) Mazariner har jag dock gjort förut men den här gången spicade jag upp dem lite med en blå tuttifruttiglasyr!
Recepten kommer imorgon för nu ska jag ta det lugnt med ett glas rosévin och fira fredag ;) ha det bra därute!

2 kommentarer:

Victoria sa...

Sv: Keso och fetaost? Ja, varför inte? Måste prova det då ;)

M. sa...

sv: det kan tänka mig blir gott :) jag gjorde en "päronglass" på avokado, banan och päron som jag mixade ihop. kanske inte blev så mkt glass, men gott blev det :)

dina bakverk ser väldigt goda ut :)

Skicka en kommentar